BONA PRÀCTICA

Títol

Lobster Phone: real or surreal?

Línia estratègica

Pla 16-20 1 Metodologies d'aprenentatge

Any d'inici

2017

Etapes a les que va dirigida

Primària

CEIP S'Hort des Fassers

C/ Eclipsi s/n 07400, Alcúdia, Alcúdia, Mallorca
971897375
ceipshortdesfassers@educacib.eu
http://fassers.org

Document ampliat

Lobster Phone: real or surreal?

Recursos d'aquesta temàtica i centre

Telephones (Arts and crafts)

Explicació

Des de l'àrea de Arts & Crafts havien fet de manera individual un dibuix inspirant-se amb el «Telèfon Llagosta» de Dalí, ja que en motiu del projecte de centre EUREKA: INVENTS I INVENTORS, els alumnes d'aquest curs havien triat el telèfon. La següent activitat que es va proposar era fer un model tridimensional per tal d'exposar-ho el dia de la jornada de portes obertes i que tot el centre dedica a activitats diverses relacionades amb el projecte de centre.
Podreu trobar una explicació ...

Objectius

Docents: Posar en practica el treball cooperatiu i constatar els seus avantatges.
Discents: Iniciar-se en el treball cooperatiu emprant l'estructura 1-2-4 i practicar el vocabulari de l'activitat anterior dient I like ... per tal de decidir quin dels 4 dibuixos de cada grup seria l'esbòs per fer-ne un tridimensional.
Entendre les característiques bàsiques del surrealisme i la tècnica del modelatge amb fang.
Plasmar a una gràfica les preferències de la replica tridimensional que més els ...