BONA PRÀCTICA

Títol

TREBALLAM LA COMPETÈNCIA MATEMÀTICA

Línia estratègica

Pla 16-20 1 Metodologies d'aprenentatge

Any d'inici

2017

Etapes a les que va dirigida

Primària

CEIP Ponent

Avinguda Raiguer s/n, Inca, Mallorca
971503964
ceipponent@educaib.eu
http://www.ceipponent.net

Explicació

Al llarg del curs a una aula de sisè de primària s'han anat treballant les quatre dimensions de la competència matemàtica. La dimensió de resolució de problemes, la dimensió de raonament i prova, la dimensió de connexions i la de comunicació i representació). S'ha treballat a partir de tasques enriquides i s'han anat treballant periòdicament al llarg del curs a l'àrea de matemàtiques.
Trobareu tres exemples de tasques a l'apartat de Recursos.

Objectius

1. Proporcionar als alumnes eines i estratègies per assolir una certa competència matemàtica.
2. Treballar la dimensió de resolució de problemes i les seves competències.
3. Treballar la dimensió de raonament i prova i les seves competències.
4. Treballar la dimensió de connexions i les seves competències.
5. Treballar la dimensió de comunicació i representació i les seves competències.